close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדרך הנכונה ללמוד בניית אתרים

מערכת שורשיז חשוון, תשפא04/11/2020

עידן הטכנולוגיה, הכל נעשה בצורה פשוטה יותר. תוסף אלמנטור חוסך זמן, משאבים, ומאפשר לבנות אתרי אינטרנט ללא ידע מקדים בתכנות או בקוד

תגיות:
צילום: unsplash

הדרך הנכונה ללמוד בניית אתרים היא עם המרצים הבכירים ביותר בענף, עם שיטות הלימוד הפרקטיות והטובות ביותר, ובדרך הנוחה והנכונה ביותר עבורכם. אם יותר נוח לכם ללמוד דרך האינטרנט, תוכלו למצוא קורסים מקוונים ללימוד בניית אתרים. לחלופין, תוכלו למצוא אצל האוניברסיטאות בישראל שלל תחומי לימוד הקשורים לבניית אתרים, השיעורים ייערכו וילומדו במציאות, בכיתות לימוד, ובמכללות עשירות. ובכל זאת, מהי הדרך הכי נכונה וטובה ללמוד בניית אתרים? במאמר זה נספר לכם.

למה ללמוד בניית אתרים – וכיצד זה יעזור לי

בשנים האחרונות, הרבה מאוד בעלי עסקים הבינו שבשביל

להשיג לקוחות חדשים ופוטנציאליים, הם חייבים לעבור גם לעולם הדיגיטלי המתפתח. אם אתם כאלה, אם אתם חדורי מוטיבציה, אתם חייבים להכיר את העולם הדיגיטלי שאין לו תחליף. מרבית מהעסקים המצליחים בישראל, קיימים גם במישור הפיזי, וגם במישור הדיגיטלי, ועקב כך הם מצליחים ובגדול. ובכל זאת, למה בעצם כדאי ללמוד בניית אתרים? מכמה סיבות: הראשונה, להרוויח כסף. רווחים גדולים ומניבים קיימים רק באינטרנט באחוזי השקעה מאוד נמוכים ונוחים. השנייה, בשביל לקדם אתרים. בשביל לקדם אתרים בצורה האורגנית והמצליחה ביותר, תצטרכו שליטה טובה במערכת וורדפרס, תצטרכו לדעת כיצד להקים אתרי תשתית, ואתרים ללקוחותיכם. השלישית והאחרונה, הקמת עסק מהבית. בין אם אתם מעוניינים להקים חברה לבניית אתרים, או לפתח מוצר דיגיטלי או נכס שמניב לידים, תצטרכו שליטה במערכת וורדפרס ברמה הטובה ביותר. במהלך עבודותיכם, תצטרכו לבנות שלל אתרים מתקדמים, ממירים, ויפים. כל הסיבות האלה, הם רק חלק קטן מהעוגה. למעשה, כל הסיבות האלה יתנו לכם אמביציה להיכנס ולהישאב לתחום בניית האתרים.

אם אתם אוהבים לקבל שבחים לאחר עבודתכם הקשה, ייתכן מאוד שתחום בניית אתרים יתאים לכם במיוחד. והשאלה שנותרה: "כיצד זה יעזור לי", ובכן משלל סיבות – בניית אתרים לשם איסוף לידים, בניית דפי נחיתה ללקוחות, בניית פרויקטים צדדים עבורכם, ואפילו בניית נכס דיגיטלי שיניב כאלפי שקלים בחודש. בניית אתרים, הוא תחום מאוד ריווחי, מעניין ומאתגר ללא ספק. אם אתם אוהבים עיצוב, אוהבים לבנות אתרים, התחום הזה ללא ספק יעניין אתכם.

למה לבנות אתרים דווקא במערכת וורדפרס

אתרי אינטרנט ניתן לבנות בשלל מערכות, ישנם מערכות בקוד סגור, וישנם בקוד פתוח. אחד ממערכות התוכן המתקדמות ביותר היא וורדפרס. כ- 90% מכלל האתרים בעולם נשענים על ליבת הוורדפרס ומפתחים על גביה אתרים ממש יפים. בעבר, לא היה קל לאף אחד לבנות אתרים, למעשה זה היה פרויקט של ממש. כיום, בעידן המתקדם, עידן הטכנולוגיה, הכל נעשה בצורה פשוטה יותר. תוסף אלמנטור חוסך זמן, משאבים, ומאפשר לבנות אתרי אינטרנט ללא ידע מקדים בתכנות או בקוד. בניית אתרים על גבי מערכת וורדפרס היא מעשה חכם, גוגל מקבלת את מערכת הוורדפרס באהבה רבה, לעומת מערכות אחרות בקוד סגור. במילים אחרות: הרבה יותר קל לקדם אתרים שנבנו בוורדפרס מאשר במערכות כמו WIX ומערכות נוספות.

אז למה לפתח אתרים דווקא במערכת וורדפרס? הנה כמה סיבות:

  1. ממשק בעברית – מערכת וורדפרס מגיעה על יכולת: "Multi-language", ומאפשרת לנהל את האתר בכל שפה אפשרית: עברית, אנגלית, רוסית, ערבית, ואפילו סינית. אם השפה העברית ממש חסרה לכם, תרצו לדעת שכאן הפינה שלכם נפתרה.
  2. לוח בקרה פשוט לניהול – לוח הבקרה מאוד פשוט להבנה, לניהול, ולתחזוקה שוטפת. במערכת וורדפרס ישנם תפריטים שתורגמו לעברית, והניהול במערכת ממש פשוט ויעיל. למעשה, מדובר באחת מהמערכות הכי פשוטות וקלות לתפעול.
  3. קידום אורגני בגוגל – מערכת וורדפרס נחשבת כאחת המערכות שהכי מיודדות עם גוגל. מרבית מהאתרים בישראל מקודמים על גבי ממשק וורדפרס. האופטימיזציה במערכת מאוד פשוטה: החל מאופטימיזציה של עמודים, ניהול תגיות מטה, ואפילו אופטימיזציה של תמונות. בקיצור, גוגל מתה על מערכת התוכן הזאת.
  4. קוד פתוח ללא גבולות – מערכת וורדפרס בנויה על גבי PHP, נכתבה בשפה זו, ושוחררה לראשונה בשנת 2003. מאז, הרבה מאוד בוני אתרים ומקדמים עושים שימוש יומיומי במערכת זו. המערכת בקוד פתוח, יש לנו גישה מלאה לקוד המפתח ולקבצי האתר המלאים. בכך, נוכל לייצר כל מה שרק נחלום.

אז למה לבחור דווקא במערכת וורדפרס? אלה הם ארבעת הסיבות שיתנו לנו הצדקה לשימוש במערכת. הבחירה של מערכת התוכן היא חלק בלתי נפרד מבניית האתר. בעת הבחירה, שימו את מטרותיכם על המגש, ובחרו במערכת תוכן ייחודית שניתנת לשינוי.

הדרך הנכונה ללמוד בניית אתרים – הכירו את wealth

הדרך הנכונה ללמוד בניית אתרים היא אונליין, בצורה מקוונת והנוחה ביותר. כיתות הלימוד לא מספקות ממש מענה מקיף לכל תלמיד ותלמיד, ולעיתים הלימוד נעשה קשה יותר ויותר.מעבר לכך, ישנה אפשרות ללמוד אחד על אחד, בשיעורים פרטיים דרך המחשב הביתי או המשרדי. שיעורים מקוונים הוכחו כיעילים וטובים יותר. בנוסף, ע"פ המחקרים, שיעורים מקוונים מעניקים לתלמידים את התוצאות הטובות והגבוהות ביותר – וזה... פשוט אומר הכל. אז איפה לומדים בניית אתרים? באיזה קורס בניית אתרים? הכירו את wealth! הקורס המוביל בישראל ללימוד הפרקטיקה מאחורי בניית אתרי וורדפרס ואלמנטור.

מעוניינים בפרטים נוספים? הרחבה בנושא? לחצו כאן https://wealth.org.il/.

הוסף תגובה
צילום: unsplash
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה